top of page

Bulut Santral Nedir, Ne İşe Yarar? Bulut Santral Avantajları ve Özellikleri


İnternet teknolojilerindeki gelişmeye paralel olarak birçok durum da değişmiştir. Santral hizmetleri de bu değişimin görüldüğü alanların başında gelmektedir. Günümüzde eski tip fiziksel santraller terk edilmeye başlanırken bunun yerini Bulut Santral ya da Sanal Santral olarak adlandırılan iletişim hizmeti almıştır. Eski tip analog telefon santrallerin yerini alan Sanal Santral ya da Bulut Santral hizmetinde fiziksel bir santral kurulmasına gerek yoktur. Tamamen internet üzerinden çalışır. Yani internetin olduğu her yer aslında sizin ofisinizdir. Bu yazımızda, “Bulut Santral nedir, ne işe yarar ve özellikleri neler?” sorularına yanıt ararken Alosoft Sanal Santral ile ilgili merak ettiklerinize açıklık getireceğiz.


Bulut Santral Nedir?


Alosoft Bulut Santral ya da Sanal Santral, telefon santral ihtiyacınızı, kurumunuzda bir donanım veya yazılım bulunmasına ihtiyaç duymaksızın internet üzerinden kullanmanıza olanak sağlayan yeni nesil bir iletişim hizmetidir. Bulut Santral ile fiziksel santralin gerektirdiği bakım maliyetleri ortadan kalkar. Tamamen bütçe dostu olmasının yanı sıra, bulut altyapı ve barındırdığı sınırsız özellikler ile sanal santral hizmeti son dönemlerde işletmeler tarafından sıklıkla tercih edilmektedir. Alosoft Bulut Santral ile her yerden ulaşılabilir olabilirsiniz.


Bulut Santral Özellikleri Neler?


Gelişmiş Dahili Yönetim: Bulut Santralinizdeki her dahili numaraya özel tanımlamalar yapabilir, her bir kullanıcıyı santralinizde tanımlayabilirsiniz. Her bir kullanıcıda farklı ihtiyaçlara göre çağrı trafiğini yönlendirebilir ve yönetebilirsiniz.


Web Arayüzü: Web arayüzü üzerinde gelen tüm çağrıları görebilir ve dahililerinizi yönetebilirsiniz. Kullanıcı dostu arayüzü ile desteğe ihtiyaç duymadan kendiniz tüm ayarlarınızı yapabilir ve santralinizi anlık izleyebilir, detaylı raporlama yapabilirsiniz.


Mesai Saati Senaryoları: Haftalık çalışma günleri ve mesai saatlerinizin tanımlamasını yaparak bu saatler dışında gelen aramalara mesai saati dışı anonsu yapabilir, mesai saati dışında telefonları farklı yerlere yönlendirebilirsiniz.


Gelişmiş Çağrı Yönetimi: Çağrının nereden başladığından bağımsız olarak (dahiliden ya da dışarıdan) Bulut Santral üzerinde çağrının rotasını istediğiniz gibi yönlendirebilirsiniz. Alosoft Bulut santral üzerinde kullandığınız numaralar bazında farklı senaryolar oluşturabilirsiniz.


Bekleme Müzikleri: Bulut Santrale gelen çağrılarda isteğinize göre dahililerinize bağlanana kadar geçen sürede arka planda bekleme müziği dinletebilirsiniz. Şirketinize ait kurumsal bir müzik, anons veya kampanyalarınızı bekleme müziği olarak kullanabilirsiniz.


Eş Zamanlı Sınır Çağrı: Bulut Santral hizmeti ile herhangi bir ek donanıma gerek olmadan aynı anda birden fazla arama yapabilir ve eş zamanlı sınırsız çağrı karşılayabilirsiniz. Bulut Santral hizmetinin çağrı karşılama sınırı yoktur.


Gelişmiş Raporlama: Santral üzerinden gerçekleşen gelen/giden tüm aramaların süre, çağrı kaydı, tarih ve arama sonucu gibi tüm detaylı kayıtları tutulmaktadır. Santral web ara yüzünden tüm kayıtlara erişebilir, excel ya da pdf formatında indirebilirsiniz.


Sesli Karşılama (IVR): Santral üzerinden gerçekleşen gelen/giden tüm aramaların süre, çağrı kaydı, tarih ve arama sonucu gibi tüm detaylı kayıtları tutulmaktadır. Santral web ara yüzünden tüm kayıtlara erişebilir, excel ya da pdf formatında indirebilirsiniz.


Ses Kayıt Sistemi: Gelen ve giden tüm aramalarınızı dahili bazında kaydedebilirsiniz. Ses kayıtları Bulut Santral sunucusu üzerinde tutulmaktadır. Bulut Santralde 1 gün ile 90 gün arasında tüm kayıtlar isteğinize göre saklanabilmektedir.


Akıllı Telefon ve PC Desteği: Akıllı telefon, tablet ya da bilgisayarınıza yüklenecek uygulama ile ilave bir donanıma gerek kalmadan Bulut Santralin dahilisi olabilir, görüşmelerinizi yapabilirisiniz. Kullanıcıların akıllı telefonlarına kurulan uygulamanın Karekod özelliği ile her hangi bir ayar yapmadan hızlı bir şekilde dahili tanımlayıp, aktif edebilirsiniz.


Mesai İçi ve Dışı Senaryoları: Bulut santral hizmetinde Mesai içi, mesai dışı, öğle araları için karşılama senaryoları oluşturabilirsiniz. Resmi tatil ya da özel günler için farklı karşılama senaryoları ayarlayabilirsiniz.


Kuyruk Yönetimi: Gelen çağrılarınızı çeşitli dağıtım senaryoları ile bekleme müzikleri dinleterek belirli bir dahili grubu yada profiller arasında sıra ile aktarabilir, karşılama anonsuna yönlendirebilir yada dış arama başlatabilirsiniz. Kuyrukta bekleyenlere ortalama bekleme süresi ve sırasını anons edebilir veya özel anonslar dinletebilirsiniz. Kuyruk yönetimi özelliği üzerinden dağıtılan çağrıların detaylı raporlarını alabilirisiniz.


Telefon Rehber Özelliği: Bulut santral rehber entegrasyonu ile rehberde kayıtlı kişilerinizi gelen aramalarda telefon üzerinde, arama kayıtlarınızda, kaçan çağrı bilgilendirmelerinde ve meşguliyet panosunda rehberde kayıtlı ismiyle görebilirsiniz.


WebRTC / Web Phone Özelliği: WebRTC; kullanıcıların web tarayıcısı üzerinden herhangi bir kurulum ve konfigürasyona gerek duymadan dahili hattı üzerinden telefon görüşmesi, görüntülü görüşme ve kullanıcılar arası chat yapabilme imkanı sağlayan teknolojidir.


Çalma Grupları: Çalma gruplarına, departman veya birimlerle ilişkili dahilileri tanımlayabilirsiniz. Gelen çağrılarınızda karşılama menüsünde departman veya birimler için yapılan tuşlamaları çalma gruplarına yönlendirebilirsiniz. Böylelikle müşterilerinizin ilgili birime en hızlı ve kolay şekilde bağlanmalarını sağlamış olursunuz.


Hızlı Arama: Speed Dialing özelliğini kullanarak dahili üzerinden yapacağınız aramalarda, artık aramak istediğiniz kişinin telefon numarasını arama yapacak santral kullanıcıları ile paylaşmak zorunda değilsiniz. Bunun yerine sadece bir kaç rakamdan oluşan kod tuşlaması yaparak aranacak numara ile görüşme gerçekleştirebilirsiniz.


Santral Üzerinden GSM'e Yönlendirme: Santral üzerinden GSM numaralarına yapılan yönlendirmelerde kullanılan cep telefonunda herhangi bir uygulama kullanmadan GSM şebekesi ile görüşürken santral transfer özellik kodlarını (Örnek*2Dahili No) kullanarak dahililere transfer gerçekleştirme özelliğidir.


Telekonferans: Bulut santral konferans odası özelliği ile Bulut Santral üzerinde katılımcı ve süre sınırı olmadan şifreli ya da şifresiz telekonferans yapabilirsiniz.


Entegrasyon: Alosoft Bulut Santrali çeşitli CRM ve e-ticaret platformlarıyla entegre durumdadır. Kullandığınız CRM, ERP vb. yazılımları bulut santraliniz ile edebilirsiniz.


Disa: Santral kullanıcılarının mobil telefonlarından, internete gerek duymadan şirket santralini kullanarak arama yapabilmelerini sağlayan özelliktir.


Kara Liste: İstediğiniz numaraları kara listeye alarak bu numaraların sizi aramalarını engelleyebilirsiniz.


Neden Alosoft Bulut Santral?


Hızlı Kurulum: Alosoft Bulut Santral ve Alosoft Bulut Çağrı Merkezi 24 saat içerisinde hazır olur, internete bağlandığınız her yerden kullanabilirsiniz.


Bulut Altyapı: KVKK ve ISO 27001 Standartlarına uygun güvenlikli, Türkiye Sınırları içerisinde %99,9 SLA ile yüksek performanslı, bulut altyapısı güvencesi.


Bütçe Dostu: Donanım ve kurulum maliyetine gerek olmadan aylık kiralama modeli ile hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.


Sınırsız Özellik: Tüm özellikleri sınırsız olarak kullanabilirsiniz.


Hızlı Entegrasyon: API ve WEB servisleri kullanarak hızlı ve kolay entegrasyonlar kurabilirsiniz.


7x24 Destek: Konusunda uzman ekibimize 7x24 ulaşabilir telefon, mail ya da destek uygulaması üzerinden hizmet alabilirsiniz.


Bulut Santral Hizmeti İçin İstanbul Telekom!


Müşteri odaklı çalışan, teknoloji alanında her daim yenilikçi ve kendini güncelleyen, kaliteli, profesyonel hizmeti ilke edinen İstanbul Telekom, Sanal Santral hizmeti konusunda da sizin yanınızda! Türkiye telekomünikasyon pazarında lider bir alternatif olma yolunda ilerleyen İstanbul Telekom ile Bulut Santral işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.


Alosoft Bulut Santral Ekran Görüntüleri






16 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Comments


bottom of page