top of page
Image by Julian Hochgesang
Alosoft Bulut Santral ile her yerden ulaşılabilir olun.

Operasyonunuzu tek merkezden yönetin


Lisans bedeli, bakım ve destek ücretleri ödemeyin.
BİRLEŞİK İLETİŞİM

Alosoft, nerede olursanız olun iletişim kurmanıza olanak tanıyan araç setine sahiptir. İşletmenizi güvenli ve bağlantılı hale getirmek için bu işlevlerden yararlanın.

Alosoft Bulut (Sanal) Santral

GÜVENLİ İLETİŞİM

Alosoft, iletişiminizi güvende tutmak için bir dizi güvenlik aracı ile donatılmış olarak gelir. Böylece her yerde güvende olabilirsiniz.

Alosoft Bulut (Sanal) Santral

HER YERDEN İLETİŞİM

Alosoftu WebRTC desteği ile tarayıcınızda, bilgisayarınızda, tablet ve mobil cihazlarınızda çalıştırabilirsiniz.​​

Alosoft Bulut (Sanal) Santral

NEDEN ALOSOFT?
HIZLI KURULUM

Alosoft Bulut Santral ve Alosoft Bulut Çağrı Merkezi 24 saat içerisinde hazır olur, internete bağlandığınız her yerden kullanabilirsiniz.

Alosoft Bulut (Sanal) Santral

BULUT ALTYAPI

KVKK ve ISO 27001 Standartlarına uygun güvenlikli, Türkiye Sınırları içerisinde %99,9 SLA ile yüksek performanslı, bulut altyapısı

Alosoft Bulut (Sanal) Santral

EKONOMİK

Donanım ve kurulum maliyetine gerek olmadan aylık kiralama modeli ile hemen kullanmaya başlayabilirsiniz

Alosoft Bulut (Sanal) Santral

SINIRSIZ ÖZELLİK

Tüm özellikleri sınırsız olarak kullanabilirsiniz.

Alosoft Bulut (Sanal) Santral

HIZLI ENTEGRASYON

API ve WEB servisleri kullanarak hızlı ve kolay entegrasyonlar kurabilirsiniz.

Alosoft Bulut (Sanal) Santral

7X24 DESTEK

Konusunda uzman ekibimize 7x24 ulaşabilir telefon, mail yada destek uygulaması üzerinden hizmet alabilirsiniz.

Alosoft Bulut (Sanal) Santral

BULUT SANTRAL ÖZELLİKLERİ
GELİŞMİŞ DAHİLİ YÖNETİMİ

Bulut Santralinizdeki her dahili numaraya özel tanımlamalar yapabilir, her bir kullanıcıyı santralinizde tanımlayabilirsiniz. Her bir kullanıcıda farklı ihtiyaçlara göre çağrı trafiğini yönlendirebilir ve yönetebilirsiniz.

WEB ARAYÜZÜ

Web arayüzü üzerinde gelen tüm çağrıları görebilir ve dahililerinizi yönetebilirsiniz. Kullanıcı dostu arayüzü ile desteğe ihtiyaç duymadan kendiniz tüm ayarlarınızı yapabilir ve santralinizi anlık izleyebilir, detaylı raporlama yapabilirsiniz

MESAİ SAATİ SENARYOLARI

Haftalık çalışma günleri ve mesai saatlerinizin tanımlamasını yaparak bu saatler dışında gelen aramalara mesai saati dışı anonsu yapabilir, mesai saati dışında telefonları farklı yerlere yönlendirebilirsiniz.

GELİŞMİŞ ÇAĞRI YÖNETİMİ

Çağrının nereden başladığından bağımsız olarak (dahiliden ya da dışarıdan) Bulut Santral üzerinde çağrının rotasını istediğiniz gibi yönlendirebilirsiniz. Alosoft Bulut santral üzerinde kullandığınız numaralar bazında farklı senaryolar oluşturabilirsiniz.

BEKLEME MÜZİKLERİ

Bulut Santrale gelen çağrılarda isteğinize göre dahililerinize bağlanana kadar geçen sürede arka planda bekleme müziği dinletebilirsiniz. Şirketinize ait kurumsal bir müzik, anons veya kampanyalarınızı bekleme müziği olarak kullanabilirsiniz.

EŞ ZAMANLI SINIRSIZ ÇAĞRI

Bulut Santral hizmeti ile herhangi bir ek donanıma gerek olmadan aynı anda birden fazla arama yapabilir ve eş zamanlı sınırsız çağrı karşılayabilirsiniz. Bulut Santral hizmetinin çağrı karşılama sınırı yoktur.

GELİŞMİŞ RAPORLAMA

Santral üzerinden gerçekleşen gelen/giden tüm aramaların süre, çağrı kaydı, tarih ve arama sonucu gibi tüm detaylı kayıtları tutulmaktadır. Santral web ara yüzünden tüm kayıtlara erişebilir, excel ya da pdf formatında indirebilirsiniz.

SESLİ KARŞILAMA (IVR)

Sizi arayanlara firmanıza özel anonsu dinletip, tuşlama yaptırarak ilgili departmana veya kişiye ulaşmasını sağlayan sistemdir. Mesai içi, mesai dışı, öğle arası, resmi tatil vb. için farklı sınırsız IVR'lar tanımlayabilirsiniz. Sınırsız sayıda karşılama anonsu oluşturabilirsiniz.

SES KAYIT SİSTEMİ

Gelen ve giden tüm aramalarınızı dahili bazında kaydedebilirsiniz. Ses kayıtları Bulut Santral sunucusu üzerinde tutulmaktadır. Bulut Santralde 1 gün ile 90 gün arasında tüm kayıtlar isteğinize göre saklanabilmektedir.

AKILLI TELEFON VE PC DESTEĞİ

Akıllı telefon, tablet ya da bilgisayarınıza yüklenecek uygulama ile ilave bir donanıma gerek kalmadan Bulut Santralin dahilisi olabilir, görüşmelerinizi yapabilirisiniz. Kullanıcıların akıllı telefonlarına kurulan uygulamanın Karekod özelliği ile her hangi bir ayar yapmadan hızlı bir şekilde dahili tanımlayıp, aktif edebilirsiniz.

MESAİ İÇİ VE DIŞI SENARYOLARI

Bulut santral hizmetinde Mesai içi, mesai dışı, öğle araları için karşılama senaryoları oluşturabilirsiniz.Resmi tatil ya da özel günler için farklı karşılama senaryoları ayarlayabilirsiniz.

Mesai saatlerini her numaranız için ayrı ayrı belirleyebilir ve çalışma saatlerinize göre santralinizi yönetebilirsiniz.

KUYRUK YÖNETİMİ

Gelen çağrılarınızı çeşitli dağıtım senaryoları ile bekleme müzikleri dinleterek belirli bir dahili grubu yada profiller arasında sıra ile aktarabilir,  karşılama anonsuna yönlendirebilir yada dış arama başlatabilirsiniz. Kuyrukta bekleyenlere ortalama bekleme süresi ve sırasını anons edebilir veya özel anonslar dinletebilirsiniz. Kuyruk yönetimi özelliği üzerinden dağıtılan çağrıların detaylı raporlarını alabilirisiniz.

TELEFON REHBER ÖZELLİĞİ

Bulut santral rehber entegrasyonu ile rehberde kayıtlı kişilerinizi gelen aramalarda telefon üzerinde, arama kayıtlarınızda, kaçan çağrı bilgilendirmelerinde ve meşguliyet panosunda rehberde kayıtlı ismiyle görebilirsiniz.

WEBRTC / WEB PHONE ÖZELLİĞİ

WebRTC; kullanıcıların web tarayıcısı üzerinden herhangi bir kurulum ve konfigürasyona gerek duymadan dahili hattı üzerinden telefon görüşmesi, görüntülü görüşme ve kullanıcılar arası chat yapabilme imkanı sağlayan teknolojidir.

ÇALMA GRUPLARI

Çalma gruplarına, departman veya birimlerle ilişkili dahilileri tanımlayabilirsiniz. Gelen çağrılarınızda karşılama menüsünde departman veya birimler için yapılan tuşlamaları çalma gruplarına yönlendirebilirsiniz. Böylelikle müşterilerinizin ilgili birime en hızlı ve kolay şekilde bağlanmalarını sağlamış olursunuz.

HIZLI ARAMA

Speed Dialing özelliğini kullanarak dahili üzerinden yapacağınız aramalarda, artık aramak istediğiniz kişinin telefon numarasını arama yapacak santral kullanıcıları ile paylaşmak zorunda değilsiniz. Bunun yerine sadece bir kaç rakamdan oluşan kod tuşlaması yaparak aranacak numara ile görüşme gerçekleştirebilirsiniz.

DECT 2 GSM

Santral üzerinden GSM numaralarına yapılan yönlendirmelerde kullanılan cep telefonunda herhangi bir uygulama kullanmadan GSM şebekesi ile görüşürken santral transfer özellik kodlarını (Örnek*2Dahili No) kullanarak dahililere transfer gerçekleştirme özelliğidir.

TELEKONFERANS ÖZELLİĞİ

Bulut santral konferans odası özelliği ile Bulut Santral üzerinde katılımcı ve süre sınırı olmadan şifreli ya da şifresiz telekonferans yapabilirsiniz.

ENTEGRASYON

Alosoft Bulut Santrali çeşitli CRM ve e-ticaret platformlarıyla entegre durumdadır. Kullandığınız CRM, ERP vb. yazılımları bulut santraliniz ile edebilirsiniz.

DİSA ÖZELLİĞİ

Santral kullanıcılarının mobil telefonlarından, internete gerek duymadan şirket santralini kullanarak arama yapabilmelerini sağlayan özelliktir.

KARA LİSTE ÖZELLİĞİ

İstediğiniz numaraları kara listeye alarak bu numaraların sizi aramalarını engelleyebilirsiniz.

EKRAN GÖRSELLERİ
BULUT SANTRAL PAKETLERİMİZ
BULUT SANTRAL
PAKET-1

0 - 2 Dahili Kullanıcı

1 Dış Numara

Sınırsız Çağrı Özelliği

Otomatik IVR

Raporlama Ekranı

Her Yöne 100 Dakika

BULUT SANTRAL
PAKET-2

0 - 5 Dahili Kullanıcı

2 Dış Numara

90 gün Ses Kayıt Özelliği

Sınırsız Çağrı Özelliği

Otomatik IVR

Raporlama Ekranı

Her Yöne 200 Dakika

BULUT SANTRAL
PAKET-3

0 - 10 Dahili Kullanıcı

3 Dış Numara

90 gün Ses Kayıt Özelliği

Sınırsız Çağrı Özelliği

Otomatik IVR

Raporlama Ekranı

Her Yöne 400 Dakika

bottom of page