BİRLEŞİK İLETİŞİM
Alosoft, nerede olursanız olun iletişim kurmanıza olanak tanıyan araç setine sahiptir. İşletmenizi güvenli ve bağlantılı hale getirmek için bu işlevlerden yararlanın.
Alosoft Sesli Randevu Hatırlatma
GÜVENLİ İLETİŞİM
Alosoft, iletişiminizi güvende tutmak için bir dizi güvenlik aracı ile donatılmış olarak gelir. Böylece her yerde güvende olabilirsiniz.
Alosoft Sesli Randevu Hatırlatma
HER YERDEN İLETİŞİM
Alosoftu tarayıcınızda, bilgisayarınızda, tablet ve mobil cihazlarınızda çalıştırabilirsiniz.
Alosoft Sesli Randevu Hatırlatma
ALOSOFT SESLİ HATIRLATMA HAKKINDA
Çağrı merkezi’nin iptal edilmiş randevulara geri dönüş oranı, iptal edilmiş randevuyu geri kazanma oranı sistemden takip edilebilir.
Çağrı merkezinize zaman kazandırarak, randevu hatırlatma işlemini otomatize ederek, ölçülebilir bir hale getirir.
Eş zamanlı 24 görüşme yapabilmekte ve ortalama bir randevu teyidini 30 saniyede alabilmektedir. Bu da size personel giderleri ve saniye bazlı tarife ile telefon ücretleri konusunda tasarruf sağlamaktadır.
SMS ile yapılan randevu hatırlatmalarında teyit alınamazken, Sesli Otomatik Randevu Hatırlatma’da %92 oranında tuşlama yapılmaktadır.
Ulaşılamayan, İptal Eden ve Tuşlama Yapmayan kişilere ayrı ayrı şablonlar üzerinden otomatik SMS gönderilebilmektedir.
Temsilciler telefon ile ulaşamadığı kişilere SMS gönderimi yapabilmektedir.
İptal tuşlayan hastalar otomatik olarak çağrı merkezi kuyruğuna aktarılabilir (uyumlu IP Santraller’de)
Haftanın her günü için ayrı ayrı arama başlangıç ve bitiş saati belirlenebilir.
AVANTAJLARI
SMS’ten daha fonksiyoneldir çünkü cevap almak mümkündür.
Otomatik operatör olduğu için arama yaklaşık 30 saniyede tamamlanır. Ekonomiktir.
İşgücü ve zamandan size tasarruf ettirir.
ükişilerin randevu teyitlerini hatasız bir şekilde otomatik olarak yapar.
Hizmet kalitesini ve hastanenin verimliliğini artırır.
SİSTEM NASIL ÇALIŞIYOR?
Yarın randevusu olan kişilerin listesi Kuruma ait veritabanlarından otomatik olarak SQL veya XML biçiminde alınır.
Belirlenen saatte kişiler aranır ve şu anons okunur: “Sayın xxx bey/hanım iyi günler dileriz. Yarın xxx Kurumunda, yyy departmanında randevu saatiniz 11:30. Randevunuza gelebiliyorsanız 1’i, gelemiyorsanız 9’u tekrar dinlemek için 0’ı tuşlayınız.” ayrıca Kuruma özel anons da okunabilir.
Sistem eş zamanlı 24 arama yaparak, kısa bir zaman içerisinde aranacak kişileri arar (1 saat içerisinde 1440 kişiyi arayabilir). Ulaşılamayan veya tuşlama yapmayan kişiler, belirlenen bekleme süresinden sonra (örneğin 30 dakika), belirlenen sayıda (örneğin 3 defa) tekrar aranır.
Ortalama %85 oranında randevular onaylanmaktadır. Otomatik Arama Raporu’na binaen Çağrı Merkezi randevuyu iptal eden, tuşlama yapmayan ve/veya ulaşılamayan kişileri arar. Temsilci (Agent) aramalarını da sisteme girer, böylece Çağrı Merkezi’nin faaliyetleri de raporlanır.
BULUT SESLİ HATIRLATMA PAKETLERİMİZ
BULUT SESLİ HATIRLATMA SİSTEMİ
PAKET-1
Sınırsız kullanıcı
1 Veritabanı bağlantısı
Gelişmiş Raporlama: Var
Api Desteği: Yok
BULUT SESLİ HATIRLATMA SİSTEMİ
PAKET-2
Sınırsız kullanıcı
2 Veritabanı bağlantısı
Gelişmiş Raporlama: Var
Api Desteği: Var
BULUT SESLİ HATIRLATMA SİSTEMİ
PAKET-3
Sınırsız kullanıcı
Sınırsız Veritabanı bağlantısı
Gelişmiş Raporlama: Var
Api Desteği: Var