Çağrı Merkezi Çalışanı
Bulut Çağrı Merkezi
Sınırlama Yok
Taahhüt Yok
​7X24 Destek
​Bulut Tabanlı Altyapı
​Hızlı Entegrasyonlar ve API Desteği
BİRLEŞİK İLETİŞİM
 

Alosoft, nerede olursanız olun iletişim kurmanıza olanak tanıyan araç setine sahiptir. İşletmenizi güvenli ve bağlantılı hale getirmek için bu işlevlerden yararlanın.

Alosoft Bulut Çağrı Merkezi

GÜVENLİ İLETİŞİM

Alosoft, iletişiminizi güvende tutmak için bir dizi güvenlik aracı ile donatılmış olarak gelir. Böylece her yerde güvende olabilirsiniz.

Alosoft Bulut Çağrı Merkezi

HER YERDEN İLETİŞİM

Alosoftu WebRTC desteği ile tarayıcınızda, bilgisayarınızda, tablet ve mobil cihazlarınızda çalıştırabilirsiniz.​​

Alosoft Bulut Çağrı Merkezi

NEDEN ALOSOFT?
HIZLI KURULUM
 

Alosoft Bulut Santral ve Alosoft Bulut Çağrı Merkezi 24 saat içerisinde hazır olur, internete bağlandığınız her yerden kullanabilirsiniz.

Alosoft Bulut Çağrı Merkezi

BULUT ALTYAPI

KVKK ve ISO 27001 Standartlarına uygun güvenlikli, Türkiye Sınırları içerisinde %99,9 SLA ile yüksek performanslı, bulut altyapısı

Alosoft Bulut Çağrı Merkezi

EKONOMİK

Donanım ve kurulum maliyetine gerek olmadan aylık kiralama modeli ile hemen kullanmaya başlayabilirsiniz

Alosoft Bulut Çağrı Merkezi

SINIRSIZ ÖZELLİK
 

Tüm özellikleri sınırsız olarak kullanabilirsiniz.

Alosoft Bulut Çağrı Merkezi

KOLAY ENTEGRASYON

API ve WEB servisleri kullanarak hızlı ve kolay entegrasyonlar kurabilirsiniz.

Alosoft Bulut Çağrı Merkezi

7X24 DESTEK

Konusunda uzman ekibimize 7x24 ulaşabilir telefon, mail yada destek uygulaması üzerinden hizmet alabilirsiniz.

Alosoft Bulut Çağrı Merkezi

BULUT ÇAĞRI MERKEZİ ÖZELLİKLERİ
IVR SESLİ KARŞILAMA

Alosoft Çağrı Merkezi içerisinde yapacağınız küçük tanımlamalarla her bir dış hattınız için farklı bir karşılama oluşturabileceğiniz gibi bu işlemİ web ara yüzünden kendiniz de kolayca yapabilirsiniz. IVR sistemine, kendi ses kayıtlarınızı, güncel mesaj ya da müzik içeriklerinizi, kolayca yükleyebilir bu şekilde yanıt sisteminizi güncel tutabilirsiniz. Kredi kartı bilgileri IVR üzerinden alınarak güvenli ödeme sistemi kurabilirsiniz. Kullanıcı dostu ekranlar ile IVR ağacı oluşturmak çok kolaydır. Örneğin; bayram günleri boyunca sizi arayanları bir tebrik mesajı ile karşılamanız çok kolay. Yine, satışınızı arttırmak için ürünlerinizde bir kampanya yaptığınızda bunu arayan müşterilerinize dinleterek, çağrıyı karşılamanız mümkündür.

GELİŞMİŞ RAPORLAMA

Takım lideri ekranlarında, müşteri temsilcisinin tüm süre ve görüşme bilgileri anlık olarak izlenebilir ve raporlanabilir. Müşteri temsilcisinin ekranına bağlanarak tüm faaliyetleri anlık olarak görülebilir, çağrılar eş zamanlı dinlenebilir (konferans ya da sadece müşteri temsilcisinin duyacağı şekilde görüşmeye dahil olunabilir) ya da kalite değerlendirmesi yapılabilir. Müşteri temsilcisinin manuel mod ve bekleme sürelerinin limitlerini belirleyebilir ve raporlayabilirsiniz. Günlük/haftalık/aylık kırılımlarında 1000 kadar detaylı raporlama sistemi ile çalışma performansını takip edebilirsiniz.

KUYRUK YÖNETİMİ

Alosoft Çağrı Merkezi gelişmiş kuyruk yapısı ile çağrılar detaylı olarak dağıtılabilir. İlgili grup oluşturulup, altına da bu departmanda çalışanların dahilileri tanımlandığında bu gruba gelen çağrı istenilen şekilde dağıtılabilir. En son konuşan ilk açsın, hepsi aynı anda çalsın, çağrıyı ilk alan agent açsın, en az konuşan ilk açsın vb. şeklinde birçok farklı stratejiler sistem içinde kurgulanabilir. Her agent ve kampanya grubuna göre skill, kuyruk tanımlanabilir, gerçek zamanlı olarak görüntülenip raporlanabilir.

PREDICTIVE DİALER

Tahmini agent uygunluğunu baz alarak arka tarafta otomatik olarak pek çok kontak arayarak, agent verimliliğinin artmasını sağlayan teknolojidir. Bu teknoloji ile outbound arama kampanyalarınızın otomatikleştirir ve arama verimliliğinizi % 300’e kadar artırırsınız. Predictive Dialer sizin için her şeyi otomatik olarak gerçekleştirir. Çoklu kampanyalar boyunca arama listelerinizi gözden geçirir, telesekreter ve meşgul sinyalleri tespit eder, agent uygunluğunu tahmin etmeye yardımcı olan son istatistiklere göre arama hızını otomatik olarak ayarlamaktadır.

DİNAMİK SCRİPT YAPISI

Dinamik Script Yapısı Çağrı kapatma kodları, yani çağrıların konu dağılımlarının (Şikayet, Memnuniyet, Destek, Anket vb...) istatistiksel olarak dağılımını görmek için, seçilebilir sınırsız maddeler olarak eklenebilir. Müşteri temsilcisinin, görüşme sırasında ya da sonunda anket yapabilmesi için ilgili alanlar, yönetici ekranından basitçe seçilebilir.

ACD (OTOMATİK ÇAĞRI DAĞITIMI)

Müşteri temsilcilerinin çağrı, mola, çağrı süresi değerlendirmelerine göre 5 ayrı öğrenen sistem sayesinde (Manuel, Agentless, Preview, Precise, Predictive Dialer) dış aramaların çıkış zamanlamaları otomatik olarak ayarlanır ve eritilmesi gereken müşteri listelerine hızlı ulaşım sağlayabilirsiniz.

WALLBOARD

Müşteri temsilcisinin ekranına bağlanarak tüm faaliyetleri anlık olarak izlenebilir. Müşteri temsilcisinin manuel mod ve bekleme sürelerinin limitlerini belirleyebilirsiniz. Kampanyalarınıza uygun özelleştirilebilir ve tüm web platformlarında görüntüleyebilirsiniz.

DAHİLİ SES KAYIT YÖNETİMİ

Müşteri temsilcisinin ekranına bağlanarak tüm faaliyetleri anlık olarak takip edebilir ve dinleyebilirsiniz. Çağrılar eş zamanlı dinlenebilir (konferans ya da sadece müşteri temsilcisinin duyacağı şekilde görüşmeye dahil olunabilir) ya da kalite değerlendirmesi yapılabilir.

ÖZELLEŞTİRİLEBİLİR KULLANICI EKRANLARI

Alosoft Çağrı Merkezi’nde tüm seviyelerdeki (admin-agent-takım lideri-supervisor) kullanıcılar için özelleştirilmiş basit yönetilebilir ekranlar tasarlanabilir, tüm ekranları kendi isteğinize göre özelleştirebilirsiniz.

CRM VE ERP ENTEGRASYONLARI

Alosoft Çağrı Merkezi ile entegrasyon çok hızlı ve kolaydır. Web ve Api servisleri kullanarak işletme içinde yer alan paket ya da özel, masaüstü ya da web tüm uygulamalarla kolayca entegre edilebilir

BULUT ÇAĞRI MERKEZİ FİYATLARIMIZ
BULUT ÇAĞRI MERKEZİ
STANDART PAKET
 

Bulut Çağrı Merkezi

Özelleştirilebilir Agent Ekranları

IVR-ACD

Predictive Dialer

Ses Kaydı

Supervisor Dashboard

Wallboard

Detaylı Raporlama

7x24 Destek-Kurulum

149 TL

AYLIK / VERGİLER HARİÇ

BULUT ÇAĞRI MERKEZİ
ENTEGRASYON PAKETİ

Bulut Çağrı Merkezi

Özelleştirilebilir Agent Ekranları

IVR-ACD

Predictive Dialer

Ses Kaydı

Supervisor Dashboard

Wallboard

Detaylı Raporlama

Entegrasyon

7x24 Destek-Kurulum

189 TL

AYLIK / VERGİLER HARİÇ