Çağrı Merkezi Çalışanı
Bulut Çağrı Merkezi
Sınırlama Yok
Taahhüt Yok
​7X24 Destek
​Bulut Tabanlı Altyapı
​Hızlı Entegrasyonlar ve API Desteği
BİRLEŞİK İLETİŞİM
 

Alosoft, nerede olursanız olun iletişim kurmanıza olanak tanıyan araç setine sahiptir. İşletmenizi güvenli ve bağlantılı hale getirmek için bu işlevlerden yararlanın.

Alosoft Bulut Çağrı Merkezi

GÜVENLİ İLETİŞİM

Alosoft, iletişiminizi güvende tutmak için bir dizi güvenlik aracı ile donatılmış olarak gelir. Böylece her yerde güvende olabilirsiniz.

Alosoft Bulut Çağrı Merkezi

HER YERDEN İLETİŞİM

Alosoftu WebRTC desteği ile tarayıcınızda, bilgisayarınızda, tablet ve mobil cihazlarınızda çalıştırabilirsiniz.​​

Alosoft Bulut Çağrı Merkezi

NEDEN ALOSOFT?
HIZLI KURULUM
 

Alosoft Bulut Santral ve Alosoft Bulut Çağrı Merkezi 24 saat içerisinde hazır olur, internete bağlandığınız her yerden kullanabilirsiniz.

Alosoft Bulut Çağrı Merkezi

BULUT ALTYAPI

KVKK ve ISO 27001 Standartlarına uygun güvenlikli, Türkiye Sınırları içerisinde %99,9 SLA ile yüksek performanslı, bulut altyapısı

Alosoft Bulut Çağrı Merkezi

EKONOMİK

Donanım ve kurulum maliyetine gerek olmadan aylık kiralama modeli ile hemen kullanmaya başlayabilirsiniz

Alosoft Bulut Çağrı Merkezi

SINIRSIZ ÖZELLİK
 

Tüm özellikleri sınırsız olarak kullanabilirsiniz.

Alosoft Bulut Çağrı Merkezi

HIZLI ENTEGRASYON

API ve WEB servisleri kullanarak hızlı ve kolay entegrasyonlar kurabilirsiniz.

Alosoft Bulut Çağrı Merkezi

7X24 DESTEK

Konusunda uzman ekibimize 7x24 ulaşabilir telefon, mail yada destek uygulaması üzerinden hizmet alabilirsiniz.

Alosoft Bulut Çağrı Merkezi

BULUT ÇAĞRI MERKEZİ FİYATLARIMIZ
BULUT ÇAĞRI MERKEZİ
STANDART PAKET
 

Bulut Çağrı Merkezi

IVR

Predictive Dialer

Detaylı Raporlama

Dashboard

Wallboard

7x24 Destek

Kurulum

149 TL

AYLIK / VERGİLER HARİÇ

BULUT ÇAĞRI MERKEZİ
ENTEGRASYON PAKETİ

Bulut Çağrı Merkezi

IVR

Predictive Dialer

Detaylı Raporlama

Dashboard

Wallboard

Entegrasyon

7x24 Destek

Kurulum

189 TL

AYLIK / VERGİLER HARİÇ

BULUT ÇAĞRI MERKEZİ ÖZELLİKLERİ
WALL BOARD

Kampanyalarınıza uygun özelleştirilebilir ve tüm web platformlarında görüntüleyebilirsiniz.

TEXT TO SPEECH
 

TTS uygulaması ile elektronik ortamdaki yazıları insan sesi doğallığında ve net bir şekilde seslendirir.

GELİŞMİŞ RAPORLAMA

Şirket, kampanya yada agent bazlı arayan numara, aranan numara, süre, çağrı kaydı, tarih, arama sonucu vs. bilgilerine göre detaylı olarak rapor alabilirsiniz.

CRM VE ERP ENTEGRASYONLARI

Api ve Web servisleri kullanarak hızlı ve kolay entegrasyonlar kurabilirsiniz.

SESLİ KARŞILAMA (IVR)
 

IVR anonsları ile şirketinize özel istediğiniz kadar karşılama anonsları oluşturabilirsiniz

ÖZELLEŞTİRİLEBİLİR EKRANLAR

Supervisor, agent, kampanya, raporlama yada tüm ekranları kendi isteğinize göre özelleştirebilirsiniz.

PREDİCTİVE DİALER

Predictive dialer ve scripter ile hedef kitlenize uygun outbound kampanyalar oluşturabilirsiniz.

ÇAĞRI SES KAYIT
 

Tüm aramaları agent bazında kaydedebilirsiniz. Ses kayıtları Bulut Çağrı Merkezi sunucusu üzerinde tutulmaktadır.

GÜVENLİK VE SLA

Bulut Çağrı Merkezini internete bağlı olan her yerden kullanabilir ve yönetebilirsiniz.

 

İLETİŞİM

Eğitim Mahallesi Eylül Sokak Aydın İş Merkezi No:2 D:6 34722 Kadıköy/İstanbul

Genel Müdürlük: +90 (216) 210 0 210

Çağrı Merkezi: +90 (850) 511 1 140

info@istanbulbttelekom.com.tr

© 2017 İstanbul Telekom Tüm Hakları Saklıdır.   

  • Beyaz LinkedIn Simge
  • Facebook Icon
  • Beyaz Instagram Simge